Assistent/a de cobrament

Ikea Alfafar

Inscripcions tancades

A IKEA considerem que totes les persones tenen un talent que oferir. Busquem persones que empatitzin amb els clients, comparteixin els nostres valors i estiguin disposats a provar nous reptes. Si desbordes energia, t'agrada que tot estigui al seu lloc, et motiva donar noves solucions, i t'encanta treballar colze amb colze amb els teus compañer@s, porta el teu talent a IKEA VALÈNCIA.

Funcions

  • Gestionar i conèixer tots els processos en la línia de caixes.
  • Ensenyar i acompanyar el client en el procés de cobrament.
  • Assistir el client en els possibles dubtes i resolució d' incidències.

S'ofereix

  • Oferim un salari competitiu distribuït en 12 pagues anuals més 2 pagues extres en els mesos de juliol i desembre, amb un ampli ventall d'horaris en jornada contínua. Des d'IKEA tenim el compromís de fer un millor dia a dia per a la majoria de les persones pel que comptem amb un ampli paquet de beneficis socials : 15% descompte en botiga, cantina subvencionada, pla d'estalvi, club de descomptes, servei mèdic pla de retribució flexible, entre molts altres. A més ens encanta compartir moments importants: celebrem aniversaris, festes, Teams Buildings, regal de Nadal. Sempre hi ha un motiu per somriure!
  • Temps parcial (12, 16h, 20h, 25h) amb horari fix de matí, mig, vesprada o nit.
  • Indefinit o contracte temporal per a campanya d' estiu.

Requisits

  • Persona orientada al client, mentalitat de servei.
  • Disponibilitat per treballar a temps parcial (entre 12, 16 i 20 hores setmanals).
  • Disponibilitat total per treballar CAPS DE SETMANA I FESTIUS